Tuesday, June 14, 2011

kenapa kita tak penah rasa syukur? jadi student bising, jadi pekerja pun bising.. jd penggangur pon bising..ish2


masa ngah belajar.. 
dalam mind asyik pikir..
alangkah indah kalau aku bekerja,boleh dapat banyak duit..

tapi bila dah kerja:: 
dalam mind asyik pikir.. 
alangkah indahnya  klu aku dapat cuti yang panjang,
boleh pergi bali..
tapi masa menggangur :: bilalah aku nak dapat keje nie..??
asyik  membuta jew kat rumah..klu member aku buka fb mesti dia kata
alik2 muka aku yang tertera..nampak sangat xda keja huhuhu
agak2 u all lah situasi mana yang paling best??
bekerja?
menggangur??
student??

tolong jawap jap?


4 comments:

Encik Haziq Harzizi said...

same je..
time keje online,
time tnm anggur pn online,
time blajo pn online..

skrg ni pn,
sambil keje sambil online..
hehehe

Anonymous said...

still stdy. hehehe. i'm already follow u dear :)

Terbelog said...

menganggur hehe

Shazana Halim said...

hehehehe...betul kata kamal ozil...keje kita on9 jew memanjang kuikui

Blog Archive

.